joi, 24 noiembrie 2011

Ai plecat...

Sub cerul albastru m-ai sarutat
Si usor ca o petala mai mangaiat..
A fost foarte cald acel sarut
Nu o sa-l uit prea curand.

Credeam ca erai doar al meu...
Credeai ca eram doar a ta..
Dar nu stiu cum:s-a schimbat ceva...
Si nu mai suntem in preuna.

Acum nu mai am iubire,
Am pierdut-o prin ploi si prin vant.
Tu ai plecat departe
Nu o sa te sa te uit prea curand.

Imi aduc aminte cand imi dadeai cate o floare
De-a tatea ori o stea aparea.
Erai o raza stralucitoare
Dar ai disparut din viata mea.

Acum esti departe in realitate,
Dar aproape in sufletul meu.
Ti-am jurat si ma tin de cuvand
In inima imi vei fi mereu.

Tu ai plecat,eu am ramas
Si totul acum e pustiu...
Nimic nu mai vreau.
Decat sa te aud.Atata stiu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu