marți, 29 noiembrie 2011

unde-i el?:-/

Viata ma inconjoara numai de nebunii                :)
Ma vandesc la trecut,am facut numai prosti,       :))
Dar vreau sa ma schimb,nu stiu daca voi reusi... :-/
Am nevoie de el,de mai multe nebunii.                :o3

Dar unde-i el?ca sa ma ajute sa traiesc...            :-s
Unde-i el?ca sa ma ajute sa zambesc...               :)
Unde-i el..un vis sa im creez...                            :x
Unde-i el?ca sa stiu de ce traiesc.                      8-|

Viata are numai sentimente,                                ;;)
Nu mai greseli,nu mai rgrete..                             :((
Viata este facuta ca sa iubim                               :x
Iubeste cu mine si o sa traim.                              :*

Dar unde-i el?ca sa ma ajute sa traiesc...            :-s
Unde-i el?ca sa ma ajute sa traiesc...                  :)
Unde-i el...un vis sa imi creez...                          :x
Unde-i el?ca sa stiu de ce traies.                        8-|

El e tot ce imi ramane                                         >:d<
Dupa tot ce sa-ntamplat                                     #-o
Am trecut prin multe-n viata                               8-|
Nici acum nu le-am uitat                                     :-S

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu